درمان بیماری های کلیه پلی کیستیک جدید در چین: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی
نوشته شده توسط : pkdcured.org

برای بیماران مبتلا به PKD، مهم ترین نکته به کوچک شدن کیست و محافظت از عملکرد کلیه است. آیا تو هم چنین فکر می کنی؟ با این حال، وجود ندارد داروهای غربی می تواند کمک به رسیدن به این، و به همین دلیل بسیاری از موارد در نهایت توسعه نارسایی کلیه است. در حالی که، در چین، طب میکرو چینی Osmotherapy است که معمولا در کلینیک مورد استفاده در درمان PKD از ریشه، که بدون شک به ارمغان می آورد بیماران امید جدید است.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

طب میکرو چینی می تواند عروق خونی کلیوی گشاد می شوند، بهبود گردش خون، افزایش نفوذپذیری عروق خونی کلیوی، و اختلاف فشار بین مایع در کیست و مایع خون در عروق معکوس از کیست، تا به عنوان به مایع عبور با گردش خون به تدریج و دفع از بدن از طریق گردش خون. بنابراین، کیست منقبض خواهد شد و کاهش در گذشته است.

پس از عروق خونی متسع شده اند، دولت از ایسکمی و فقدان اکسیژن در اطراف کیست بهبود خواهد شد، بیش از حد. بنابراین، تابع متابولیک بر روی دیوار کیست بهبود می یابند، و دفع غیر طبیعی مایع کیستیک ناپدید می شوند، به منظور کاهش تولید مایع کیستیک.

مواد فعال از داروهای گیاهی چینی مورد استفاده در طب میکرو چینی Osmotherapy اثر ضد التهاب، که می تواند سلول های اپیتلیال را بکشند، مهار واکنش التهاب ناشی از مست عامل در سلول های اپیتلیال کیستیک، جلوگیری از دفع مایع کیستیک، و را کیست و کیستیک رگ خونی متوقف کردن رشد. در گذشته ریشه کیست کلیوی برداشته شود، کیست و قطعا به تدریج ناپدید می شوند، بدون تکرار.

پس از آن، ما را به داروهای گیاهی چینی با عملکرد ارائه کلیه مواد مغذی و ترویج تکثیر DNA از سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده استفاده کنید، همچنین با حمام پا، حمام درمانی و سایر درمان های چین همکاری به بهبود عملکرد کلیه. در آن صورت، PKD می توان به طور موثر اجتناب از نارسایی کلیه. یک سوال؟ شما می توانید به من ایمیل، ما خوشحالیم که کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 1697
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: